Foto’s terugplaatsen

J
Posted By
Jeu
Nov 16, 2003
Views
202
Replies
2
Status
Closed
hoe kan ik foto,s die in Word staan weer terug halen om opnieuw te bewerken in photoshop 4?

How to Master Sharpening in Photoshop

Give your photos a professional finish with sharpening in Photoshop. Learn to enhance details, create contrast, and prepare your images for print, web, and social media.

L
Littleboy
Nov 16, 2003
Open je Word dokument en selecteer de foto die je wilt terugplaatsen. In Word kun je allereerst beginnen met het herstellen van de oorspronkelijke grootte van de afbeelding. Daar is een button voor ergens in 1 van die balken.

Vervolgens moet je de afbeelding kunnen kopieren (bewerken / kopieren, ctrl-c). Open Photoshop en kies "nieuw dokument". Klik meteen OK want als het goed is neemt de nieuwe afbeelding de afmetingswaarden aan van je zojuist gekopieerde dokument. Kies daarna plakken in Photoshop en voila.

Mocht het bovenstaande problemen geven, sla je worddokument dan op als een webpagina. Je kunt vervolgens de afbeeldingen kopieren vanaf deze webpagina, maar als het goed is maakt Word meteen een nieuwe map een verzameling van je afbeeldingen.

Succes

Littleboy

"Jeu" wrote in message
hoe kan ik foto,s die in Word staan weer terug halen om opnieuw te
bewerken
in photoshop 4?

W
Waldo
Nov 17, 2003
Exporteer naar HTML, dan staan de plaatjes in oorspronkelijke grootte in een directory.

Waldo

"Jeu" wrote in message
hoe kan ik foto,s die in Word staan weer terug halen om opnieuw te
bewerken
in photoshop 4?

How to Improve Photoshop Performance

Learn how to optimize Photoshop for maximum speed, troubleshoot common issues, and keep your projects organized so that you can work faster than ever before!

Related Discussion Topics

Nice and short text about related topics in discussion sections